CVR nr: 27066011
Butik Miss Corner
Gl. Kongevej 82
1850 Frederiksberg
Danmark
Tlf.nr. 32541181
E-mail: kontakt@misscorner.dk

Disse vilkår gælder for køb af varer på www.misscorner.dk til levering i Danmark

Priser og levering

Vi leverer inden for 1-3 hverdage.
Vi leverer fragt frit ved køb over DKK 500,-
Ved køb under DDK 500,- er prisen for levering DKK 39,-
Vi sender til din nærmeste Pakkeshop, med Postnord eller GLS.

Du kan også vælge, at afhente din pakke fragt frit hos Miss Corner, Gl. Kongevej 82, 1850 Frederiksberg.

Varelager
Da vi er en lille butik, kan der forkomme udsolgte varer. Derfor er varen kun tilgængelig hvis lager haves. Vi tager forbehold for udsolgte vare.

Betaling
Hos misscorner.dk kan du benytte følgende betalingsformer. VISA- Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, MobilePay og Paypal. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når din ordre afsendes fra lageret. Alle beløb er i DKK og er inkl. moms.

Miss Corner betaler eventuelle kortgebyrer, som vedrører dit varekøb.

Miss Corner bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.

Det betyder, at vi ikke kan aflæse dine informationer.

Fortrydelsesret
Hos misscorner.dk har du 14 dages returret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre eller bliver gjort opmærksom på, at ordren kan afhentes. Er der aftalt levering af flere varer, fra samme ordre og over flere omgange, er ovenstående gældende fra den dag, den sidste vare er leveret eller klar til afhentning. Returomkostninger skal du selv afholde.
Du kan IKKE fortryde dit køb ved blot, at nægte modtagelse af varen uden samtidig, at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du har selv ansvar for pakken og returnering af dit køb.

Returpakker senders direkte til:

Miss Corner
Gammel Kongevej 82
1850 Frederiksberg

Der afhentes IKKE pakker, der ikke er sendt direkte til ovenstående adresse. Ordrer bestilt af dig som kunde, som ikke afhentes i tide på et evt. ønsket afhentningssted betragtes IKKE, som en returnering.

Returpakker kan også afleveres i vores fysiske butik, som ligger på Gammel Kongevej 82, 1850 Frederiksberg,  hvor du har mulighed for at prøve andre størrelser eller bytte dit køb. Husk at medbring din købsfaktura ved henvendelse i vores fysisk butik.

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså foretage dig det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Alle originale prismærker og andre mærkater samt evt. æsker må ikke være fjernet.

Returnering af dine penge
Ønsker du at få pengene retur ved fortrudt køb eller i forbindelse med reklamation, vil pengene automatisk blive refunderet til de kontooplysninger, der er registreret i forbindelse med dit køb, indenfor 3-5 hverdage efter vi har modtaget din returnering. Reklamation Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller
fabrikation.

Reklamationen gælder IKKE fejl eller skader begået ved forkert behandling (fx. vask) af varen. Du som kunde skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at du har konstateret fejlen eller manglen.

Ønsker du, at reklamere over en vare købt hos os, skal du kontakte os på vores mail: kontakt@misscorner.dk hvor du skal oplyse dit ordre nr. samt hvad du ønsker, at reklamere over.

Er du i tvivl om din reklamation eller har andre spørgsmål, er du altid velkommen til, at sende os en mail eller ringe til os på 32541181.

Klageadgang
ODR: Ny europæisk klageportal til forbrugere pr. 15. februar 2016

Oplysning om klagemuligheder:

Klagemulighed
En klage over varer købt hos misscorner.dk kan indgives til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Fortrolighedspolitik
Misscorner.dk forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Misscorner.dk vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredjepart, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion.

Vi videregiver ikke kundens navn, adresse, e-mail adresse, kreditoplysninger eller personlige data til nogen tredjepart uden kundens forudgående tilladelse.

Behandling af persondata

”Personlige oplysninger” dækker alle oplysninger, der kan bruges til, at identificere dig som person. Det gælder blandt andet for- og efternavn, køn, alder, adresse, e-mailadresse eller andre kontaktoplysninger, uanset om de vedrører din private bopæl eller arbejdsplads.

Hvilke informationer gemmer vi?
Du kan sagtens besøge misscorner.dk uden, at give os oplysninger om dig. Men for, at vi kan handle med dig, har vi brug for nogle af de oplysninger, så vi kan håndtere og levere din ordre.

Her er tale om navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Vi indsamler og behandler oplysninger, hvis du f.eks. vil foretage et køb, sende os en mail eller tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Vi indsamler og gemmer kun oplysninger med dit samtykke, ligesom vi kun indsamler oplysninger, der er nødvendige for, at levere den ydelse, du efterspørger. Oplysningerne vil kun blive brugt til det aftalte formål.

Misscorner.dk overholder alle gældende regler for persondatabeskyttelse.